Váš chytrý pomocník
Virtuální asistent s umělou inteligencí, který odpovídá na dotazy ohledně sociálních služeb a usnadňuje orientaci na vašem webu. Vaši návštěvníci tak získají všechny důležité informace rychle a efektivně.
Pro koho je určen?
Chatbot je určen široké veřejnosti pro rychlé zodpovídání dotazů o poskytovaných sociálních službách. Žadatelům o služby usnadňuje orientaci v procesu přijímání žádostí. Personálu domova pomáhá s psaním e-mailů a přípravou odpovědí pro zájemce o služby. Zájemcům o zaměstnání umožňuje snadněji se zorientovat v nabízených pracovních pozicích.
Co na chatbota říkají klienti?
"Po prvotním ostýchavém přístupu od sociálních pracovnic jsme se posunuli a Chatbot – Vychodílek je spolehlivým partnerem. Podle vyjádření sociálních pracovnic je odhadovaný počet telefonátů nižší o 30 %. Ohlasy od veřejnosti jsou zatím pouze kladné."
Mgr. et Bc. Marie Lemanová - ředitelka Domova Vychodilova
"Pro nás je klíčové, že chatbot výrazně usnadňuje práci s filtrováním dotazů od veřejnosti, a díky němu jich nyní přichází méně. Velkým přínosem je také to, že už od začátku byl nastaven tak, aby odpovídal správně a intuitivně, hned napoprvé. Plánujeme ho i nadále rozšiřovat a doplňovat o nové informace, aby se z něj stal komplexní poradce v oblasti sociálních služeb."
Mgr. Lubomír Vraj - ředitel Domova Pohoda Chválkovice
Jaké má pro vás výhody?
- Šetří čas - pomáhá personálu s odpověďmi na rutinní dotazy i přípravou e-mailů.
- 24/7 dostupnost - odpovídá v kteroukoli hodinu i mimo vaši pracovní dobu.
- Empatický přístup - srozumitelně a citlivě komunikuje s klienty.
- Vždy aktuální - chatbot se učí denně sám z vašeho webu a neunikne mu žádná přidaná novinka. Učí se sám z vašeho webu každý den.
Chcete si asistenta otestovat, jestli by byl vhodný i pro vás?
Tereza má na starosti vedení celého pečovatelského domu a často odpovídá na otázky klientů a jejich rodin, které se týkají poskytovaných služeb, péče nebo možnosti přijetí do domova. Je velmi vytížená a někdy je těžké odpovědět na všechny dotazy okamžitě.
Díky AI Virtuálnímu asistentovi má na webu domova pomocníka, který odpovídá na časté dotazy 24/7. Když někdo navštíví web, virtuální asistent jim pomůže najít důležité informace o péči, službách a možnostech přijetí, takže Tereza se může soustředit na klíčové úkoly vedení a klienti přesto dostávají okamžité odpovědi.