Váš chytrý pomocník
Spolehlivý „brigádník“, který je k dispozici 24/7.
Empaticky odpovídá i na složité dotazy týkající se sociálních služeb a pomáhá návštěvníkům s orientací na vašem webu. Díky němu získají rychle a přehledně všechny důležité informace, kdykoliv je potřebují.
Pro koho je určen?
Chatbot je určen široké veřejnosti pro rychlé zodpovídání dotazů o poskytovaných sociálních službách. Žadatelům o služby usnadňuje orientaci v procesu přijímání žádostí. Personálu domova pomáhá s psaním e-mailů a přípravou odpovědí pro zájemce o služby. Zájemcům o zaměstnání umožňuje snadněji se zorientovat v nabízených pracovních pozicích.
Co na chatbota říkají klienti?
"Po prvotním ostýchavém přístupu od sociálních pracovnic jsme se posunuli a Chatbot – Vychodílek je spolehlivým partnerem. Podle vyjádření sociálních pracovnic je odhadovaný počet telefonátů nižší o 30 %. Ohlasy od veřejnosti jsou zatím pouze kladné."
Mgr. et Bc. Marie Lemanová - ředitelka Domova Vychodilova
"Pro nás je klíčové, že chatbot výrazně usnadňuje práci s filtrováním dotazů od veřejnosti, a díky němu jich nyní přichází méně. Velkým přínosem je také to, že už od začátku byl nastaven tak, aby odpovídal správně a intuitivně, hned napoprvé. Plánujeme ho i nadále rozšiřovat a doplňovat o nové informace, aby se z něj stal komplexní poradce v oblasti sociálních služeb."
Mgr. Lubomír Vraj - ředitel Domova Pohoda Chválkovice
Jaké má pro vás výhody?
- Šetří čas - pomáhá personálu s odpověďmi na rutinní dotazy a připraví i e-maily včetně relevantních odkazů na váš web.
- 24/7 dostupnost - odpovídá jakoukoliv denní či noční hodinu.
- Empatický přístup - srozumitelně a citlivě komunikuje s klienty.
- Vždy aktuální - chatbot se každý den sám učí z obsahu vašeho webu, takže mu neunikne žádná novinka.
Chcete si asistenta otestovat, jestli by byl vhodný i pro vás?
Tereza má na starosti vedení celého pečovatelského domu a často odpovídá na otázky klientů a jejich rodin, které se týkají poskytovaných služeb, péče nebo možnosti přijetí do domova. Je velmi vytížená a někdy je těžké odpovědět na všechny dotazy okamžitě.
Díky AI Virtuálnímu asistentovi má na webu spolehlivého pomocníka, který odpovídá na časté dotazy 24/7. Když někdo navštíví váš web, virtuální asistent mu pomůže najít důležité informace o péči, nabízených službách nebo možnostech přijetí, a zvládne zodpovědět i složitější dotazy. Tereza se může soustředit na klíčové úkoly vedení a péči o klienty – zatímco zájemci o službu dostávají rychlé a přesné odpovědi bez čekání.